Livet på helgen

Sara Andersson 1989

2012 vilken start på året..

Publicerad 2012-01-09 13:15:48 i Övrigt

Detta år känns som det börjat otroligt bra, eller inte.

Jag fick jobb i Norge, men på grund av att jag ej har råd med flytt och så, så vart jag tvungen och tacka nej :( . Det som skulle bli så skönt att ha jobb och kunna starta om. behöver verkligen komma bort.

Och har kommit till förnuft att jag inte ska hoppas något mera, och inte gå tillbaka, nu ska jag bara se framåt och lämna de som var  bakom mig. vaknade imorse av en konstig känsla, men när jag tänker efter så är det ett otroligt framsteg som jag tagit, vist det kommer ta ett tag att glömma, men en bit på vägen till något som är bättre :) .
de finns stunder jag kommer sakna, men inte den där känslan när allt bara var lögn. Förstår inte hur man ens kan säga något sånt utan att mena det?.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela