Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Drömmar, mål och tack

Publicerad 2016-04-24 20:50:20 i Allmänt

Detta år är det mycket fokus på att tillfriskna. 
Har även ett mål att gå ner 10 kg, och bygga mer muskler.
Och Till nästa år hoppas jag att jag klarar av att jobba. Så jag kan köpa mig en rejäl husvagn.
 
 
Som många kanske inte vet så har jag svårt och göra saker själv, tex gå till affären, åka buss. Ja bara gå utanför dörren själv.
Men sakta framåt går det :). 
 
Jag har som tur är en snäll syster som står ut med mig. Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Hon bor bredvid så vi brukar handla tillsammans. :). Är glad att jag får möjlighet att umgås med hennes barn å se dom växa från dag till dag. Förut sågs vi inte så ofta. Så är kul att kunna göra det nu. 
 
Livet börjar sakta bli bättre och bättre. Ångesten är dock typ alltid där. Men jag ser livet med helt andra ögon idag. Förr döva jag alla känslor, nu lär jag mig att gå igenom motgångar. 
Förr bestod livet bara av att festa. Nu består det av så mkt annat. Jag är så tacksam över min Familj och nära vänner som peppat mig. Älskar er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela