Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Klagomål

Publicerad 2018-02-05 19:07:21 i Allmänt

Klago inlägg..
 
Ont i benet, blir inge bättre i meniskskadan, trots jag kör program från rehab. Gråter inombords av smärta  typ.
På torsdag ska jag dit igen. Få se vad de säger. Vill slippa denna smärta. De har Gått flera månader. Sist jag var där, fick jag  panikångest attack. Å min ångest är jätte hög. Rädd för att få en till. Å rädd för att bli lika dålig som för tre årsedan. Den känslan då ,  fy bara tanken är hemskt .
Fattar inte hur jag lyckades ta mig igenom. Hade förlorat all hopp. 
Tur de fanns personer som hade hopp åt mig. 
 
Idag tänker jag på framtiden. Å ger inte upp. Försöker ta lärdom av mitt förflutna. Å mkt är bra i mitt liv nu :) 
 
Försöker få ur mig tankarna, så ångesten dämpas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela