Livet på helgen

Sara Andersson 1989

har jag en blogg ? hade glömt det :P

Publicerad 2012-06-02 13:38:43 i Mat

Har kommit in på ålders krisen igen, Känner mer för och sitta hemma och sticka eller baka något gott. Känner att jag tappat lusten för allt nästan. så mycket personlighets förändringar på vissa folk när det dricker som man vet att det inte gör eller säger när det skulle va nyktra. bättre och ta sig någon öl bara för godhetens skull och äta något gott.
Och har klarat av 2 av mina nyårs löften en så länge, gått upp i vikt och dricka mindre :) . Har siktet på att gå upp ännu mer. Denna dag väntas tre rätters middag med vänner <3 För mat sitter aldrig fel i nu läget ;) . Men frågan är vad jag ska ha på mig, för får verkligen pressa i mig kläderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela