Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Mål

Publicerad 2017-02-18 16:55:16 i Allmänt

Sakta framåt klarar jag av vardagen :) . Nu törs jag gå och gymma själv och även gå till dagverksamheten. Åka buss går bra iallafall just bojsen sträckan till stan. Är stolt över mig själv. 
 
 Mina del mål.
 
Del mål är att Gå ner 5kg.
Kunna lyfta upp sig själv minst en gång. 
Fortsätta att inte äta godis och chips. 
Äta en gång imånaden bara pizza/max osv.
cykla 1 mil. 
Crosstrainer 45min.
Gå promenader själv kortare sträckor. 
Åka buss lite längre sträckor. 
Jogga 5km.
 
Långsiktiga mål. 
Gå ner 8kilo. 
Kunna åka buss överallt
Komma ut på praktik/jobb.
Kunna jogga 1mil.
 
 
Ha en trevlig helg allihopa. Skrev detta inlägg för jag orka inte ta fram papper å penna å skriva ner de där. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela