Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Bla bla bla onödigt inlägg

Publicerad 2018-01-10 19:24:27 i Allmänt

Så otroligt tacksam till det jag har idag. Å dit jag nått. Å ditt jag ska nå. 
Min största livskraft är familjen å killen, å tatueringar. 
Brinner verkligen för tatueringar. Har så många idéer som jag vill göra. 
Jag tänker på tatueringar nästan konstant. 
Önskar jag kunde tatuera mig oftare. Längtar efter en bättre ekonomi. 
Fick idag uppskjutet på arbetsprövningen :) underbart. Trivs verkligen med att arbeta som lokalvårdare å städare. 
Mitt ben blir dock inte bättre Direkt. Vissa dagar bättre än andra. Men gör rehab övningarna å hoppas på att de slutar göra så ont, å att kunna dra ut benet normalt igen. 
Lyssnar på gamla listor med musik, mkt minnen. Men bra musik. Jag lyssnar på all sorts musik typ. 
Kom på att om 7månader idag har jag varit fri från drogerna i 3hela år. Längtar inte tillbaka till all skit som de förde med sig. Önskar att ingen ska få må så dåligt jag gjorde då under flera år. Tacksam för där jag är idag. Å livet känns bättre å bättre. Ser en framtid nu. 
Jag älskar dig Andreas. Tack för du stog ut med mig.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela