Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Jul Och Nyår

Publicerad 2012-01-02 18:48:57 i fest

Då var julen över plus nyårsafton firad.

Julen firades med familj och släkt med underbart god mat, och mycket skratt och tomten så klart. efter firandet med släkt och familj drog jag mig till Borlänge där de var en liten hemma fest hos någon, dock inte så rolig :P .

Nyårsafton började med middag med familjen, (Den godaste potatis gratängen jag någonsin ätit och fläsk file),
Sedan spelade vi lite wii, och efter att jag ägt alla på det,, haha nej då :P . Men då drog vi oss till Joanna där vi käkade ost och kex och såg på grevinnan och betjänten :D . sen fort iväg till nästa fest. på 12slaget stod vi på balkongen och tittade på alla fyrverkerier.
Det tråkiga med nyår är att alla är på olika fester överallt, hoppas på att nästa år att alla samlas på samma ställe :) .
Och jag tycker att nästa år ska man förbjuda de där jävla blås grejen :P -Tuuuuut!!! hur många gånger hörde man inte den hahah, Och syster som skrämmer än på morgonen med den där tuuut grejen, du ska allt få igen MoHaHahaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela