Livet på helgen

Sara Andersson 1989

toppen kul :D

Publicerad 2012-01-10 12:40:23 i Allmänt

Haft en toppen dag igår :) , Först började jag städa lite, sedan fick jag sällskap av karin på ica Maxi Det Tackas :) . Sedan fortsätta städningen, och sedan möta en vän på kupolen, där vi sedan gick till mig och byte om för att åka Pulka med Joanna, Felicia, not och så vi två. sen gick och spelade kort/ yatzy och drack kaffe hos en. sen vart det långpromenad först pulka genom stan, för att hämta nycklarna hos mig för att sedan gå typ en mil och sen tillbaka till mig. Så idag tänker jag inte gå en meter till.
Och något jag inte Förstår är hur man orkade springa upp för en pulka backe så många gånger, vart ju slut efter man bara gått upp en gång haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela