Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Nyårs löfte

Publicerad 2012-01-02 23:17:17 i fest

Hittade på mina nyårs löften som jag hade förra året


Nyårs Löften för 2011


  • Gå upp i vikt (minst 5kg)
  • Börja träna (gym,promenad)
  • Börja lira innebandy eller fotboll.
  • Dricka mindre alkohol
  • Skaffa fast jobb
  • Börja äta bättre mat
  • Städa oftare
  • Spara pengar
  • Resa
  • Lära mig dansa
  • Socialare

 

Jaha då kan jag härmed säga att jag inte klarade ett ända av löftena förra året :P haha
Hoppas på bättre i år.


Nyårslöften 2012

  • Gå upp i vikt
  • Skaffa jobb
  • Resa
  • Spara pengar
  • Träna
  • Dricka mindre
  • hålla i ordning
  • Lära mig sy
  • framtids planera
Hoppas på att jag klarar något löfte detta år!! Kanske borde skriva något löfte som jag vet att jag klarar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela