Livet på helgen

Sara Andersson 1989

så ligger det till

Publicerad 2011-09-15 01:11:36 i Allmänt

Fan va svårt allt ska vara, när kommer min vändning?, när ska de börja flyta på som man vill? När kommer jag tänka klart? Det verkar gå mot fel riktning, än vad jag tänkt mig.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, hur ska jag kunna acceptera? Hur ska jag kunna förklara, när jag själv inte vet?. Så mycket frågor som jag inte kan svara mig själv ännu, det står stilla i mina tankar.
Jag vet inte när jag har hunnit tänkt klart, för min hjärna står helt stilla.
Jag vet att jag inte kommer möta någon som dig, men jag är rädd för att jag lär släppa dig, för bådas bästa, jag vill inte att du ska vänta på mig. för jag vet hur mycket det krossar ditt hjärta. och du förtjänar all lycka. du är även min bästa vän. men jag vet inte hur jag ska kunna släppa dig, när jag tänker på våra minnen så faller jag i tår, för jag vet inte om jag kan bli densamma igen. vi har så fina minnen ihop, och jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle bli så här, kan inte tänka mig en enda dag utan dig, men jag står inte ut med tanken och känslan av att såra dig. jag är verkligen helt totalt knäckt, men de ända jag tänker på är och inte såra dig.
Jag sitter helt tyst, för jag kan inte tänka klart. jag vet inte vad som händer mig.... jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2011-09-15 05:25:59

Men gumman.

Ni kan säkert lösa de här på nå vis.

Va ifrån varandra åh skaffa ett varsitt jobb så slipper ni gå varandra på nerverna.

De tar verkligen på en att se er så här.

Vill att du ska vara lycklig.

Och inte ångra dig i framtiden när de e för sent.

Älskar dig gumman <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela