Livet på helgen

Sara Andersson 1989

<3

Publicerad 2011-10-16 22:20:34 i Allmänt

Haft trevliga dagar med dom bästa <3

Börjar bli smått irriterad på min katt, som verkligen ska vara i mitt knä hela tiden, vad har det tagit åt katten?.   Och har en jätte fluga inne som jag aldrig hinner med och smälla med flugsmällan, jävla skit, jag har fått träning av en fluga :P .
Jag och syster kom på en rolig ide' om att vi skulle ta med en tom alkohol flaska till Camilla och sedan säga - nämen har du hittat ditt paket och redan hunnit druckit upp den :P  hahah det skulle va riktigt kul om vi skulle gjort så.
Som ni ser så skriver jag om allt möjligt idag och huller om buller.

Imorgon börjar Praktiken,  undrar om det blir pinsamt för mig  hihi . Och hur ska det gå om jag ska laga maten?, jag som äter pasta osv överkokt. Och jag tror inte jag kan komma undan längre vad maten innehåller, som vad köttfärs osv kommer ifrån. Vill inte veta sånt!.
och denna vecka blir baren hämtad, så möblering och städning denna vecka, loch ska försöka börja städa undan efter mig direkt jag stökat till.
Har ni haft en bra helg? Eller vill ni städa åt mig? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela