Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Trötter

Publicerad 2011-11-22 20:06:05 i Allmänt

Helt galet slut i kroppen, vart på praktik och till doktorn idag, nå virus infektion som går över av sig själv, troligtvis om några dagar sa doktorn. och nu börjar jag få feber igen :( . bläää och inte nog med det mitt öra gör ont :( .
vill vara frisk nu på direkten får panik av och va stilla,  först låg jag med tre täcken och nu svettas jag utan täcke.
När jag bodde hos mamma så köpte hon alltid tidning och nå godis när jag var sjuk. tycker att någon kan göra det nu åt mig :P

Och har kommit underfund att jag handlar tok för mkt mat för pengarna enligt mitt konto :P Och vart tar den maten vägen i min kropp?.. skyller på mat monstret :P . 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela