Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Botten

Publicerad 2011-05-10 23:37:59 i Allmänt

Vad finns det och skriva en del faktiskt men de vill jag inte säga :P . Vart på fiske tur men jag får ingen fisk längre, vart tog min fiske tur vägen som jag hade förut?. Fick Adde den tro :P . jag inväntar en stor fisk, han kan få ta de mindre, jag tar gammelfarfars farfars far gäddan ;D  Adde fick gädd slem på sig som johnny kallade det :P .
Lyckades på något vis fastna med draget i båda benen Aj va ont :"( Haha.
Har hållit på med massvis med ved, Och lagt plåt tak, trots höjdskräck.
Ja de är de jag gjort sen jag skrev sist tror jag.

Morgon dagen blir en Härlig dag, Emma som ska fixa ljusa slingor i mitt hår, och Sedan blir det Hockey på tv. Hejja  Oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela