Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Utan rubrik för tillfälligt

Publicerad 2011-03-15 19:21:30 i Allmänt

Jaha när jag äntligen kom på vad jag skulle hitta på och göra, så fick jag nyss reda på att de inte kommer gå, för nu blir bordet upptaget så då kan jag inte sy. Inte direkt en sara dag idag, eller så kanske det är så att det är det. hehe


Fick ett fint halsband helt oväntat av Emelie idag, Vart jätte glad, tack Emelie du är omtänksam. Finns här för dig om du vill prata eller vad som helst :) .

Galet sugen på Kaffe!! Ska ta mig en kopp!

Hittade en kul T-shirt idag som det stod - Min t-shirt har fler läsare än din blogg,
haha den va fan kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela