Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Tjena hallå

Publicerad 2011-03-28 17:15:26 i Allmänt

Haft en trevlig helg med faluns bästa :) . Fredag vart en film och tv kväll. Lördagen : Tittade på Aik - Färjestad, Aik förlorade :( . Vart lite full den kvällen :) . Mot kvällen var det inflyttnings fest hos Camilla Och Boffen. Fick en riktigt kul kväll. Vet inte om jag vågar titta på videon sen haha. En full Sara som flummar sig. De kan ju inte vara annat är pinsamt. Och på tal om att ag var med på radion och önskade låt, och verkligen Skämde ut mig :P . Aja Familj och släkt fick sig ett skratt. Idag fick jag ett samtal om att jag skulle på jobb intervju på onsdag :). Bara och Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela