Livet på helgen

Sara Andersson 1989

natt utan skratt

Publicerad 2011-03-26 10:33:34 i Allmänt

Brygger kaffe som måste intas varje morgon, För att dagen ska fungera. Galet irriterad efter att jag knappt sov inatt, så här lät det - Nä nu går jag fan upp! Adde som har sovit hela natten sa, jaha okej?. Fast han vart väckt nästan alla gånger jag tände lampa. Kände verkligen hur någon stod vid dörr öppningen och tittade. Sen när jag väl somnade så hade jag massa mardrömmar, Någon jävel tog fel fiske väska, och jag hade massa goda mackor och kaffe, och pengar och mobilen i den, jag fick gå runt och leta i 4timmar och då hitta jag den. Men då var stolen borta, och jag kom inte på hur den såg ut?, Så jag fick hjälp av att andra såg den, fast de var inte den. Sen blixtrade det ner typ kometer eller något sådant överallt. Ingen kul natt :( . Går dagen var då kul, jag och min stora bäbis adde tittade på film (Dumma mig) den var fan as bra, och 101sätt att åka ur en game show, och massa tv spel. Adde Gjorde potatis i ugnen och fläskfile De vart riktigt gott, förutom att jag råkade hälla för mycket chili sås, Såsen var otroligt stark. Men den här dagen blir toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela