Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Duktig? JAA!

Publicerad 2011-07-22 16:29:14 i Övrigt

Idag känner jag mig extra duktig,
Fixar och donar med hemmet, Städar som bara den, Så när Älsklingen kommer hem så Får han sig en rejäl chock. Om han inte märker skillnad så lär han gå till optikern.

Undra vad man ska göra i helgen då? Blir en lugn helg, vilket jag inte vill :P .
Jag fixade slingor på mig själv igår med hätta, vilket inte var så lätt, Aj där stack jag mig igen. Funderar även på om man ska färga underhåret lite mörkare, för nu ser de nästan guld/orange/brunt ut. och de vill man ju inte.

Lär fortsätta med städningen, för inom kort lär jag vara klar :/ .
Så ha en jätte trevlig helg allihopa Och mycket kärlek hoppas jag ni får :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela