Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Städning städning

Publicerad 2011-01-23 16:27:47 i Övrigt

Idag har jag och Andreas städat hela garderoben och dammat av hyllor, vi började efter vi ätit frukost vid 11 och slutade precis. Och fortfarande massvis och städa kvar. Och de vart flera sopsäckar med saker som vi slängt.

Är lite små sur över att jag inte kommer i mina favorit jeans, Testade byxa efter byxa, vissa fastnade redan på låren och vissa under rumpan, och dom jag väl fick igen,  kom en mage hängande utför.
Märks vart mina kilon sitter, vet att jag kom i storlek 25 på byxor i somras, nu är det strl 29 som gäller.


Är dock fortfarande yr, verkar inte som det vill släppa.
Nu citerar jag   - Jag är en Stjärna Hur skulle jag annars förklara att jag ser stjärnor mitt på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela