Livet på helgen

Sara Andersson 1989

rubrik rubrik

Publicerad 2011-01-10 21:41:00 i Allmänt

Har haft fullt upp de här dagarna, fast ändå inte.?.
Haft en underbar helg, nykter förutom någon snaps och nån öl. Har varit och spelat ps3 NHL 2011, hur kul som helst men svårt med knapparna, Och massa wii (pil kastning och bowling). Och även Corron turnering. Och Land-bandy vann med 15-13 och hur slut som helst efter matchen. Och fy fan vad ont i halsen jag fick av det kalla vädret när man sprang. Klev även upp på vågen och såg att jag har överstigit min vikt för första gången på år och dagar .
Kanske lyckas med nyårs löftet i år.


Imorgon Kommer Camilla På besök efter jobbet. :) Få se om jag orkar baka något gott.



Humör svängningar som fan idag och igår.  Och kan inte rå för det. är sur för ingenting och glad när man borde vara sur. Adde behövde nog en kväll ifrån mig. Så han slipper mitt knäll :p .Hoppas humöret är på topp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela