Livet på helgen

Sara Andersson 1989

En riktigt kul kväll. Trots att linda sa v...

Publicerad 2011-01-15 00:13:42 i Allmänt

En riktigt kul kväll. Trots att linda sa vänta jag ska ta kort på dig så pip tror att du kan va fin. Jaha tänkte jag, är jag inte de annars. Sen Sa camilla du är snygg i lugg. Och då tänkte jag lika igen. Så jag var bara fin i lugg. Inte annars. Och vi spela kort addis hade färg och camilla sa då, jag har ett par fast det kanske jag inte behöver säga då? Vi har skrattat så enormt mycket ikväll, var verkligen länge sen jag skratta så mycket. Nu har jag nys atacker, men addis håller för min näsa. Addis tycker att jag är fin utan lugg men han skratta när han sa det., upp och leka med bror sin imorgon. Sen fira bästaste mormor som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela