Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Emma var hemma

Publicerad 2011-01-04 02:46:09 i Mat

Nu har Emma varit på besök och spelat hur mkt kort som helst, även sätt på filmer och Hockey, Fan att Sverige förlora :( .
Eftersom Emma är sjuk så tänkte jag vara gullig och fixa soppa, men den såg verkligen ut som en dagen efter spya. Så då tänkte jag fixa strips men det dög inte, och inte heller köttfärsås o spagetti det tog för lång tid. och inget annat dög som fanns, så vi beställde pizza. men jag vet inte om hon tänkte på att det tar längre tid och få hem pizzan än att laga till nå mat :P .
Knäll knäll på dig idag alltså haha du é fö go du.
Tror inte det gick nå vidare och muntra upp dig från sjukheten, Men hallå jag är ingen Groda som grejar allt, haha

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-04 03:36:50

haha du skulle varit som ungen matilda:D hon kunde ju trolla!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela