Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Bloggar :)

Publicerad 2011-01-11 22:03:23 i Allmänt

Sitter och läser lite bloggar, Daniels från Ung och bortskämd, och Blondin Bellas och den allra bästa bloggen är Vanita Bergmans <3 .

Vanita skrev ett tidigare blogg inlägg att hon går på blodpudding diet.
Så här står det :  Jag kör en ny diet som fungerar asbra. Den heter blodpuddingdieten och den är verkligen bra. Man får äta allting utom blodpudding.
Jag har uppfunnit den själv. Frågade min personliga tränare och han sa att den var bra. Den passar mig väldigt bra också för jag gillar ju inte blodpudding
.

Jag skrattar som fan, så ur gullig tjej. Och klok på sitt egna vis :)

Vanita Bergman
vanita

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela