Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Helgen, Och Sjuk!

Publicerad 2011-02-15 14:27:54 i Allmänt

Helgen var Brummande, Vi gav oss iväg till rallyt tidigt på morgonen, klockan ringde 5på morgonen på lördagen, När vi kom fram till Fredriksberg var det kaos, de gick ej ta sig fram, bilar stod åt alla håll och för långt ut på vägen, så det blev att bilarna gled ner i dikena. Och Vi fick hjälpa en bil upp, En Kia jeep, och de var omöjligt med tanke på att de fanns ingen möjlighet att dra upp bilen åt något håll för där stod det bilar parkerade. Och vi var inte så många för att lyfta den tunga bilen. den hade kört ner sig rejält. Sedan efter typ en timme, så körde en Volvo ner i diket ca 50meter bort, och kort därefter en stor fyrhjuling med bandare. då hade klockan blivit så mycket så första etappen hade gått. Då gick jag fram till nå äldre finska män som sa, svenskar och skratta åt volvon, Då sa jag Finskar och skratta och peka på Jeepen, Då Hjälpte dom till och flera kom och putta upp den. Sedan var frågan hur fan ska vi kunna vända bilen här? , Då hjälpte flera stycken och puttade och puttade så den vändes. Så åkte vi till en annan publik plats, och då var det inte så många bilar kvar och åka :P . Men Vi fick kul ändå.
Efter rallyt gav vi oss till Mormor och Lenart, för Lenart fyllde år :) .

Söndagen började bra, sedan kring 22,00 fick jag vansinnigt ont i magen och började må illa, sedan från 23,00 till ca 8,30 på morgonen spydde jag konstant hela tiden, har aldrig varit med om att spy och må så dåligt. På scary video eller någon sån film så har man sätt att dom spyr rätt ut som en vatten slang, Så vart det för mig, Helt galet. tror jag sammanlagt  tömde ur mig 10liter. Jag som hade gått upp, nu vågar jag inte ens ställa mig på vågen :(.
Vilken underbar alla hjärtans dag de vart för mig, Andreas som hade köpt ingredienser till tårta som han skulle baka, Nu står han och bakar, hoppas jag får i mig lite i alla fall. har Förbannat ont i ryggen och benen och magen. och svettas och fryser som en tog. Hatar och vara sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela