Livet på helgen

Sara Andersson 1989

snowboard

Publicerad 2011-02-10 10:17:38 i Allmänt

Har fått hem min snowboard, och av brist på plats så står den i sovrummet, och blir man inte sugen på att åka när man ser den hela tiden. Joo är galet sugen på och åka, fast sist jag åkte hade jag tappat bort allt om hur man åkte, nybörjare igen. Det är nog på tiden att lära sig. Men har ju blivit så rädd för allt de här åren, så jag tror det får bli en barn backe, Hur i helvete ska jag våga åka lift? . Sist jag åkte lift så vägde jag så lite att jag lyfte hela mig en meter upp i luften och snurrade runt i luften. Han lift skötaren hade spänt åt liften för mycket, så Jävlar va läskigt det var. Trots att jag och adde åkte på samma lift nästa vända, så lyfte det sig på min sida.
Och Backen var den värsta jag åkt i.

Min syster
Skulle följa en vända när vi var lite mindre och Hon Kunde Absolut inte åka Slalom, Tänker att någon står högst upp i en backe och åker rätt ner för backen och vidare ut mot bilparkeringen, JA De är Min syster på slalom som inte vet hur man bromsar eller svänger. Och nästa vända så fråga hon hur hon skulle bromsa, då sa jag pressa in fram ändarna nästan i mot varandra eller så svänger du tvärt. Denna gång lyckades hon få framändarna över varandra, så det slutade med att , jag fick hämta sjukvårdarna åt henne, som kom på skoter och skjutsa ner henne. Har för mig hon stuka benet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela