Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Sara Nyheterna

Publicerad 2011-02-28 19:50:49 i Allmänt

Längtar efter att spela Yatzy med Emma. Ska spöa skiten ur henne, Tog mig en titt i hennes blogg nyss och märkte att jag inte läst på 2veckor, Och då har man missat mycket för hon skriver verkligen många inlägg. Och det står alltid nå kul, skrattade när jag läste att hon trodde att vi skulle vara fööör mätta, för att spela Yatzy, efter att  vi ätit 3rätters middag :P . Klart jag orkar spela ;D . Kommer begravas med 6st tärningar i graven. hihi

Jag har inte lagt nå tid i skrivandet i min blogg, blir mindre och mindre. Glömmer typ bort att jag har denna blogg.


Här kommer Sara nyheterna!
Just nu sitter Sara och äter Godis och ser på tv.
Nanana NAnAa
Sporten
Finns ingen nyhet i Sporten så vi går över till Vädret!
Det är 3,6minus ute, inga täcken på sommar än så länge.
Då tackar jag för mig, hej så länge och kom ihåg mössan!


Någon som vill anställa mig på Nyheterna? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela