Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Har bakat bullar idag. Lite stora bullar v...

Publicerad 2011-02-03 22:39:52 i Allmänt

dsc00218 (MMS)

Har bakat bullar idag. Lite stora bullar vart det. Men de ser goda ut. Ska snart smaka. Igår bakade jag neger bollar. Och innan det så bakade jag sockerkaka. Undra vad jag ska baka sen? Någon som vet nå gott?. Och när jag väl började baka idag så märkte jag att jag inte hade ägg och pensla på bullarna. Tur att killen kom hem med ägg. Vart extra lång jäsning. Nu är andra plåten klar.

Kommentarer

Postat av: Jane

Publicerad 2011-02-03 23:08:11

Jag har också bakat idag:) Men bara kakor dock..

Postat av: Helena

Publicerad 2011-02-03 23:50:45

Gott med bullar! Nästa projekt kanske blir kladdkaka?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela