Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Varje vecka är det helg

Publicerad 2011-04-04 14:55:46 i Allmänt

En trevlig helg.
Fredagen Bowling och biljard med familj, Kan säga att min lillebror har värdens nybörjare tur på biljard, han vann över mig och micael, och de var första gången han spela, vilka skott han fick till helt chockad.

Lördagen: David kom på frukost, förstår inte hur han kan komma på så roliga kommentarer :), sen kom det lite folk mot kvällen, sedan utgång.

På vägen hem från stan såg jag och adde en tjej som grät, jag frågade vad som hänt och vart hon skulle, och om hon skulle gå med oss, då sa hon nej de är bra, då tog jag tag i armen nu går vi sa jag, och hon gick med och vart väldans glad över det :) sen när vi kommit till olles fiske sa hon men vart bor ni då, vi pekade åt det håll vi kom ifrån, hon sa men herregud nu har ni ju fått gått mycket längre :P .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela