Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Tack din Fitta ;D

Publicerad 2011-04-11 21:17:52 i Övrigt

Jag har haft slut på pengar på mobilen i några dagar nu, och comviq kompisen hade gått ut. Så jag har inte kunnat svara.

Helt plötsligt idag när jag jobbade, så fick jag ett sms om att min mobil är påfylld. Jag ringde då upp adde för att fråga om han fyllt på min mobil, När adde svara i telefon så sa han Har du fyllt på din mobil?
Jag sa nehe jag trodde de va du som hade gjort det åt mig :P . Vi försökte komma på vem fan de kunde vara som gjort det.

och Emma skrev tidigare så nu kunde jag svara på hennes sms . och jag skrev någon fyllde på min mobil helt plötsligt :/ . Och då skrev hon att det var hon :) . att det var livs farligt när jag inte var kontaktbar. 
Jag är fortfarande as glad,  Hur sött var inte det :) .  TackTack Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela