Livet på helgen

Sara Andersson 1989

SMS-inlägg

Publicerad 2011-04-19 12:01:20 i Allmänt

dsc00150 (MMS)

Vaknade av en mardröm som vanligt, Denna gång var det typ nå vild svin som försökte bita mig i benet och svinet lyckades bita mig :( Jag vaknade av att jag sprattla runt med benen som en jävla galning. Och märkte att Volvo låg vid mina fötter, stackars katt :( . Tidigare på kvällen drömde jag om (som jag nu kallar han `''frisören'' ). Att jag och några till tog hans volvo som stod parkerat vid en mat affär och jag körde så den vart slaktad! Bara för att han stulit vår volvo. Och sedan träffades han och jag och adde och Dj i någon bostad, och frisören försökte göra allt för och få isär oss. Men det lyckades han inte med. De sjuka är att de är så de typ vart i verkligheten, fast jag skulle aldrig sno din bil. Hatar och ha mardrömmar Man vaknar på så surt humör

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-05-11 00:23:12

Du har så fel men du kan inte se det själv synd.. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela