Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Sista April 2011

Publicerad 2011-04-29 14:53:25 i fest

Ingen aning vad som händer imorgon. Sista april, de vanliga har ju vart sala, eller tipspromenad osv, men vad ska man göra denna gång? Några förslag?

Idag så har jag fixat naglarna, ögonbrynen, sminkning och fått en Bh av gubben min :) . Väntar på att vi ska göra mat, börjar bli grinig för att jag är så hungrig.
Visade Adde trä skorna och han tyckte om dom. dom var otroligt sköna, men dom jag la upp på bild igår, är mycket snyggare. har även städat och fixat hemmet. Tänk va mycket man hinner när man går upp i tid, men de är ju så att man nästan vill sova middag istället då. och en kall öl skulle sitta fint till maten.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-05-08 12:37:34

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela