Livet på helgen

Sara Andersson 1989

OjOj adde Målvakt? :P

Publicerad 2011-04-11 21:08:16 i Allmänt

Oj oj oj vad ska jag börja skriva om mycket händelser i helgen. Vart på två olika kalas, Sylvias födelsedag och Min lillebrors kalas.
Lille bror hade innebandy kalas och jag var domare och Adde målvakt :P . Dock kommer jag inte ihåg alla regler på innebandy, Och visste inte vilka som spela i vilka lag, Som tur var sa en av ungarna Jag kan hålla räkningen på målen :P    Hahha bra när jag är domare och dom säger åt mig :P . Aja nu vet jag att jag inte ska satsa på domar karriär.
Sedan massa gott fika och tårta. Mamma kan allt baka <3 .  Biljard spel hela kvällen och natten, Sedan Kalas för släkten dagen efter. Sen hem och vila ut sig inför den komna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela