Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Helgens häändelser

Publicerad 2011-04-17 21:55:34 i Allmänt

Riktigt lyckad helg, Först lokal fest och fira Sandra, Hawaii tema var det. Johnny som adde fick bära hem, och Johan som badade badkar och sjöng med dusch slangen, och la sig sedan på soffan helt naken, och när han vakna sa han fan jag är ju naken. haha. Adde fick hålla koll på johan så han inte drunkna. och jag klämde mitt finger i dörren två gånger, jag visste att jag hade fingret där, men ändå stängde jag dörren, och jag tog i, och när den inte gick igen så tog jag i igen, och inte fan flytta jag mitt finger, sen sa jag AAAAjjjje! och tittade på fingret. hahah har skapligt ont än.

Dagen efter vart det och fira Hanna och dricka Hannas hanna-båla drink som hon kallar den. den va inte så god :P .
Och Vestin var där, har inte sätt den gossen på evigheter. Så de var kul. Jag vaknade Full och kände mig full ända till kvällen, även fast jag då inte druckit något sen dagen innan.


Idag har jag stekt hela dagen, sen vart till faster på fika, och när vi åkte till faster hade det vart en Mc olycka precis, så vi fick se någon person som dom la upp på en bår, Skit läskigt.  Och innan var vi iväg och tittade på en mc. Typ ett tecken att han inte skulle köpa en.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela