Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Hawaiiiiiiiii

Publicerad 2011-04-14 22:51:41 i Allmänt

Har Försökt och letat efter några Hawaii kläder, Men vart inge smartare av att titta in i garderoben som är enormt stökig, allt huller om buller. Jag tycker inte om Hawaii stilen, de får bli och slänga på sig något i farten och få det att funka :P .

Ligger nu i sängen och glor  på American histori X    :) .



I dag var det en skrämmande dag
, En Polis som kom fram till än när man satt och sola, Och inte såg jag han fören han stod typ bredvid, Och jag som har en sån skräck för poliser. Tur var väll det att jag inte börja grina, för det skulle se lite konstigt ut :P . Polisen frågade om vi sett en flicka som var försvunnen, men hon vart efter några minuter senare hittad.
sen när vi spelade Yatzy så flyttade en tärning på sig, Så vart man åter lite rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela