Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Volvo Andreas

Publicerad 2010-09-18 12:05:51 i Allmänt

Idag mår jag bättre :) . hoppas det inte blir värre sen. Och hoppas jag är helt frisk till på måndag när jag lär jobba på som fan, så det blir klart i tid.
Men det ska nog hinnas färdigt :) .


Mys och pys dag med Älsklingen. och katten som nu ska få sitt Lördags godis som hon älskar och även kelar med hihi Så sött.

Vaknade vid 4 inatt och var pigg som tuppen, har sovit så mycket att jag redan hade fått mina timmars sömn innan.
Men lyckades somna om till slut, Blir och vila lite på dagen också. sedan får vi se om det blir och gå och säga hej till Aron som har inflyttning ikväll. men blir en nykter dag .


Skriv och berätta vad ni själva har gjort och ska göra i helgen!
Har även en Gästbok som ni kan skriva i på Bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela