Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Ha ett bra liv Hej

Publicerad 2010-09-06 22:05:37 i Allmänt

Har försökt Och kunnat vara din vän, men du gör det inte lätt för dig.
Efter ihelgen så vill jag inte vara din vän, hoppas att du förstod att jag mena allvar i det jag sa till dig, Du tror att det är okej att du kan göra saker mot mig, men när jag väl försöker få dig att förstå hur det känns, blir du sur och ledsen, och jag förklar gott&väl att jag bara fråga för att få dig att fatta!
Och om du gjorde om det igen, så vill jag inte veta av dig mer, och du gjorde det!!. Så kom inte och ring mig igen.  Du har ingen vänskap och hämta hos mig längre.
Så synd att du gör så här! När vi äntligen börjat bli vänner igen.
Behandla inte mig så du själv inte vill bli behandlad. Du vet precis hur det känns, men det verkar vara okej om det är du som gör det!!
Trodde du lärt dig något under åren, men när jag tänker efter så borde jag fattat det tidigare, när du inte ens kunde säga det till din 'kära' att vi är vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela