Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Längtan framåt

Publicerad 2010-09-29 22:15:48 i Allmänt

Jaha vart bara och äta och duscha av allt jag skulle göra idag. Får ta tag i resten imorgon.


Jag vill ha en stor kläd gaderob Och nya kläder. Skulle vara kul och överaska adde med och flytta in sängen till köket, och bygga en gaderob av sovrummet plus att ha baren kvar. Oj va glad han skulle bli..
Nä en 3a skulle vara bra att ha, eller ett litet hus.
Vilka längtan jag har. Längtar framåt. För nu är det omöjligt.

Längtar även efter Julafton, så idag spelades det -
Julen är här, och lyser frid på jorden. Glädjen är stor.
Osv..

Längtar efter Dig, Många dagar utan dig, Hur ska katten och jag klara oss , jag är för fan mörkrädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela