Livet på helgen

Sara Andersson 1989

2år 11månader och en dag

Publicerad 2010-09-25 09:37:23 i Allmänt

Igår var det 2år och 11månader, Snart 3år. Oj så fort det går.

Andreas av alla hinder vi gått igenom så har vi löst det :) , och alla små tjafs om diskning, Lika bra du tar och diskar så vi inte tjafsar om det :P hihi. 
De är lite så att vi är otroligt bra vänner som är tillsamans. Har inte öpplevt det med någon annan att jag kan hoppa som en groda och du fortfarande håller dig kvar. Varje dag vid lunch är maten klar och kaffet på, vilket är världens lyx, men det speciella är att det är du som lagar det till mig :) . Tack Söt <3
Just nu sover du, medans jag försöker skriva ner mina känslor till dig.
Att få vakna och somna med dig är så underbart.
Jag älskar dig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela