Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Skrattretande Lördag

Publicerad 2010-09-12 14:45:01 i Allmänt

Förfest med Andreas, Tanja, Anna, Vestin och Jimmy. tittat på video från 2007 :) . och spelat kort spel.
Sedan taxi till stan och Agnes beställde vårrullar med ris och sås :) God som fan. Och Drack Cola :) .
Karoke sjöng Vestin Tanja och Anna.  Kul och höra :) Vart en Guld biljett För dom hihi .
Flamingo sedan med dans och hålligång. Men det vart bråk lite överllat i varje hörn under typ samma tid :/ knepigt.
Och jävla brud fan, Gå och bölla mer för fan Haa..  Ditt fel, så sluta ljug om annat!!!.
Härlig känsla när en bäddade som han bäddat på (Golvet) .
Så kvällen vart lite konstig men ändå kul. :)

Älskar dig Andreas <3


Nu idag är jag vrål hungrig trots jag tryckt i mig mackor med baconost och smör och ost :) .
Lär börja skriva cv på engelska nu. för de ska va inskickat till imorgon, men har ej fått informationen jag skulle få om jobbet Utomlands.

Kommentarer

Postat av: Boolafatima

Publicerad 2012-01-09 13:47:06

Very Good! I love it.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela