Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Toppen helg

Publicerad 2010-09-06 21:40:08 i Allmänt

Fredagen vart en nykter dag med underbara killen Andreas vart mys framför tvn :) . Oj va pigg jag var på lördagen.

Lördagen började med tacos hos syster-yster med Camilla och Boffen, Och de greja vi perfekt Alla hjälptes åt och fixa maten.
Sedan bar vi av till Boffen på förfest, i bilen kom Camilla med en konstig komentar, Förhuden har då vart kvar både före och efter jag vart på en kille Haha, svårt och beskriva hur hela komversiationen var, men det var huvud numret i det hela, Eller kan man kalla det mun numret haha.

Till klockan 17 bar vi oss av ner på stan och tittade på hoffmaestro som gjorde ett underbart framträdande <3 .
Och eftersom man inte fick ta med dricka in så gick vi tillbacka till Boffen och Camilla och fortsatte dricka och massa fler folk kom :) . Och vilket slutade med att jag missade mimykry och norare och neverstore, vilket jag hade velat sätt. men vi kom ner till Kapten röd spelade, vilket jag längtat efter och få se igen.
Underbart och festa med alla vännerna <3 . vilket dock inte blir ofta :(.

Imorse hitta jag en GodisRem i jackan och fundera vem jag fått den av? , men det verkar som det var jag som köpt den :/ vilket jag inte har ett enda minne ifrån. men både Camilla och Linda hade ätit av den, men ingen sätt när jag köpt den hahah.
Minnet är då inte på topp längre.



Tror jag vart lite full som det syns på bilden haah


Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-09-07 14:01:51

hahahahah du är för rolig du sara. du va väl visst med o kolla på neverstor. du och linda hoppade ju runt längst fram vid secen..

Och ja, godisremen va god. och ja jag tror du köpte den !! .. TAACK för en underbart rolig lördag ! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela