Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Jag kan bli din idol ;)

Publicerad 2010-09-07 20:41:37 i Allmänt

Idol är så jävla kul när de tar ut folk från första början, när de är så jävla mycket folk som gör bort sig. haha.
Sen efter den första uttagningen hänger jag inte med längre, då är det roliga slut.
Längtar efter Talang för det är då konon kul :) .

Vad har jag för talang? Skriv om ni kommer på något :P haha

Jag kommer ej på någon talang, göra folk förskräckta kanske :P men det är väll ingen talang direkt.


Frågade killen och svaret vart - jadu hm hahah. du har säkert någon talang jag inte sätt, bra i s..... 
;D

Kommentarer

Postat av: Andreas Nilimaa

Publicerad 2010-09-09 10:15:49

Hej gumman vill knulla dig i rumpan... Höhöhöhö

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela