Livet på helgen

Sara Andersson 1989

host host Blandat

Publicerad 2010-09-17 16:15:32 i Allmänt



Hämtade ut medicine idag mot hostan. vilken skillnad direkt det vart, nu gör det inte alls lika ont och hosta :) .

Film kväll hela dagen :) . Såg nyss på Farsan den var bra med trodde den skulle vara bättre. Men helt klart värld och se.
Sen blir det kanske crown ups och den nya sex and the city :)

Igår hände följande :

Jag skulle ta fram en sak i byrån och hade inte hört andreas som hade kommit in i rummet, som stod och drack cola, när jag reste mig såg jag han och jag skrek som fan! och hoppade högt, skrämde Andreas Till och med. Varenda än i huset lär hört mig. skrattade så jag grät. haha. Hjärtat gick i tusen slag.


Av alla helger så vart jag sjuk denna helg när de är inflyttnings fest. vill så gärna gå. Imorgon när jag vaknar vill jag vara helt frisk och på topp. Låt det ske Tomten




Andreas du är den snällaste kille jag vet, du är för go. jag har aldrig fattat vad du ser hos mig?.
Så knäppa vi är ihop, ingen har nog någonsin sätt mig så knäpp som jag är med dig, jag säger verkligen allt och mer och tokar mig. Om någon skulle se hur vi är när vi är som mest knäppast, så skulle det få en helt annan syn haha. Värsta coolingarna vi är haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela