Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Hälen och musse

Publicerad 2010-09-29 17:20:32 i Övrigt

Saknar er Hälen och Musse..
Hoppas vi kan få tillbaka kontakten så den är på topp igen. Inte för vi är osams eller så, men det blir aldrig att vi ses längre, någongång ibland bara, Vilket jag tycker är välldans ledsamt. Sitter och tänker på alla roliga minnen vi haft.

Saknar att bara vara och kunna prata och ha kul.
Vet att jag är dålig på och höra av mig,  ska verkligen bättra mig.
När jag tänker på hur vår kontakt var förut och hur den är nu, faller jag i tårar.  jag verkligen saknar er.

Ni är mina bästa vänner.

Kommentarer

Postat av: Musse

Publicerad 2010-09-29 23:13:47

Tack för de orden min vän <3

Detsamma, saknar dig ska du veta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela