Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Glass klipp

Publicerad 2010-09-06 22:15:57 i Allmänt

Skulle till apoteket idag och köpa en grej, men det slutade med att det vart och klippa sig också. vilket vart behövligt med allt slitet hår. Jobbigt hos frissan att jag var lov att ta av mig glasögonen så jag, såg ju ej hur det såg ut medans hon klippte, hon kom med en rolig komentar - Nu får du lita Blint på din frisör ahaha . ja de kan man säga hihi :P .
modernasalongen vart det och klippa sig på. Carro hete hon som klippte trevlig tjej.

Och en mjukglass vart det, kom underfund med att jag har bara ätit en halv glass iår, så jag kände mig tvungen och köpa en glass :) vilket slutade med att bara hälften av glassen käkades upp. haha men gott var det .

Spelat massa kort med Gubben och tittat på Ullared ,  Vill verkligen åka dit nu, vill ha massa pengar och bara åka ner och shopa och dricka och fiska ;D

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-09 15:54:23

carro är världens bästa frisör:)

min storebror var tillsammans med hennes syster förut^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela