Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Fredags drickat

Publicerad 2010-09-11 14:51:04 i Allmänt

Patrik, Andreas, Johnny, Emma och Anna var här hemma och drack och spela wii och leken jag har aldrig.
De blev mest tjejerna som fick dricka.
Wii gick åt helvete för mig, märks att jag inte spelat på länge var värdelös vadå 57år eller vad jag blev :/ , men de var ju iallafall bättre än vad johnny fick som fick kring 80 hahah.
Sedan på natten vart det till Engelska där vi träffa på Vestin och Jimmy och Elin var där också :) . Var med på en omgång billjard, Fick till några snygga stötar, men min jävla otur är att den vita bollen jämt vill följa efter den andra bollen (ARG). Hade en kvar efter en kille som var otroligt duktig. så ska väll ej klaga.

Jag vart sjukt sugen på Coca cola igår på krogen, och hade ingen som helst aning att man kunde beställa det haha, så en stor cola beställdes :) . Så nu blir det cola på krogen hädan efter Jääj .


Lördagen Blir och dricka ska väll ta och börja knäppa en snart, ska bara äta upp pizzan som snart kommer <3 .
blir Bussola denna gång. 
Blir och dricka med killen och kanske Tanja oxå :) . Den stora frågan är VART ÄRE FEST IKVÄLL?? skriv om ni vet någon Ferre. För här ska det knäppas öl och dricka sprit, får se hur det går, har inte druckit mig full på sprit på evigheter. Vilket jag alltid drack förut!! .
Ses kanske på nån bänk, om inte bänken är upptagen av johnny hihi :P


Kommentarer

Postat av: Merpen

Publicerad 2010-09-12 18:26:38

Hahaha Johnny har redan tagit bänken ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela