Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Falun

Publicerad 2010-09-26 03:32:26 i Allmänt

Hemma efter en dag i Falun, Tittat på fotboll, föräldrar mot barnen vart 5-2 till föräldrarna.. Middag =Tacos, spelat wii (Bowling), Pil kastning och marians flera bra band spela. :)
Jag lär nog vart tråkig som fan idag, har varit jätte trött, Men nu när jag väl är pigg då har jag inget och göra..
Några bilder från idag kommer upp imorgon. Dels på paraplyn som parar sig, som mormor sa :P . Men vissa videos och bilder på disco-dans, läggs ej upp. :D
Haha en kul kväll förutom att jag var så trött.
De vart vad slagning om hur många gånger jag skulle nysa, vart 19gånger på raken.. haft hicka 3olika gånger idag. Jätte jobbigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela