Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Tillägnas till Maria

Publicerad 2010-10-20 22:43:41 i Allmänt

Maria Musse Mimmi
Så himla roliga minnen vi haft, du är en bra vän , det spelar ingen roll om vi inte gör något alls, vi får kul iallafall. Det här måste vi fira :) . Ni andra läsare kanske inte försår detta blogg inlägg. Men det tillägnas till Maria som fyller 21år nu den 21oktober.
Minns de fester jag kom ensam till och de fråga vart du var?. Alla var så vana att du och jag jämt var. Nästan så deras ögon ploppa ur av förtvivlan haha. Och vår stora säng på 2meter bredd vi hade.
Skrattar just nu och vet att du kommer skratta när du läser det här, Minns du när vi möblera om på kvällen på Jax och vi tyckte det blev skit bra, sen dagen efter förstod vi inte hur vi kunna tycka att det vart så bra hahaaah.

Har kvar det du skrev till mig förut som löd så här : Hur fan ska vi klara oss och va ifrån varann en helg?.
Tänk egentligen hur allt förändras, från och få panik över en helg till och inte ses typ alls . Önskar att Det blir oftare. Och hoppas att du vill ses oftare.

Vi brumma ut på vägen på min mopped i bara byggjackor och badade i mellsta haha.
Nu till helgen drar vi till stockholm för att få fler minnen :) . Och fira din födelsedag.
Älskar dig Musse . Och om du ej minns är det den 21 vår förlovnings dag är :) . Så Grattis till oss snart. De lär vi ta en öl på i 08.
Grattis Maria På din Födelsedag.

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-10-20 22:49:57

Vad fint skrivet :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-21 07:28:45

Tack min fina vän :) Det värmer i min själ ska du veta. Imorgon ses vi, ser fram emot det! <3 I love you.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela