Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Kärleken

Publicerad 2010-10-13 23:59:57 i Allmänt

Lyckan, kärleken och meningen med Livet

Familjen, Vännerna, kärleken och pengar.

När man var liten så hade man ´´kärleks´´känslor för massa personer. Och frågade chans hit och dit.
Sedan när jag vart lite äldre så tyckte jag om vissa personer i flera år, på grund av `Spelet´ man levde på de små bra stunderna. och grät för all jäklar skit som hände. och jag var inte bättre själv mot dom. Gjorde någon nått, så vart det playback. Och när man väl va seriös så vart allt fel, för vem trodde på mig då..
Och de tidigare ''förhållandena'' har jag och tacka för den jag, blivit idag, men det negativa  är att jag har svårt för att lita i dagläget.

Nu tid.. De jag känt för någon innan, kan aldrig jämn föras med de jag känner nu. En helt annan känsla , En bra känsla. Ett bra förhållande. En framtid. Bara känslan att pussa dig är bättre än underbart.
Du är min kärlek Addis.
Vist har vi haft våra motgångar och mer blir det säkert, men vi håller ihop.
Helt ärligt så har jag inte vart den bästa, för oväntade känslor kom och inte lätta och styra bort.




En dag  står vi där
du & jag vid stranden och gifter oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela