Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Norrare

Publicerad 2010-10-09 10:38:28 i Allmänt

En kul kväll i falun på Norrare. Norrare = komiker som uppträder. 3gånger har jag vart på Norrare. varje gång är det olika komiker som uppträder. denna gång var bara 2stycken bra av 5 :( . hoppas på bättre nästa gång den 5 november.

När vi sedan kom hem mådde jag dåligt (spyfärdig) av vilken anledning vet jag ej?. så de vart och sova vid 23. men Idag mår jag toppen :) .

Min underbara kille ligger och sover brevid mig  så himla söt <3 .
Vi har bestämt och ta det lugnt ihelgen, vila ut för de närmaste veckorna blir det fullt upp, Jobba, Kalasfest, stockholm med 9pers :) .


iMiddagen idag blir Potatis , köttbullar och sås :) Mums. Men inget slår ikeas köttbullar och potatis, plus en skål strips brevid. När ikea är klart i Borlänge kommer jag äta där gämt. Så om man vill bjuda ut mig på mat är det Ikea som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela