Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Halloween

Publicerad 2010-10-31 19:01:17 i fest

Halloween Fest

Förfesten starta hos Mamma med Wii och massa skämt. Skrämde Min lillebror med ett paket som det flög upp nå bollar när man öppna det, Senare sa jag till linda ska vi spela kort och la fram asken som bollarna flög upp ur, hon öppna och vart rädd.

Sedan drog vi oss till Maria och Daniel på maskerad fest. Jag kramade Fredrik och trodde att jag krama Max, för han var också Johnny Depp. Men såg sen att Max satt i soffan, hihi
sen tog vi oss ner med bussen till stan för och gå på Etage, men där var det Enorm kö. Så det var ingen ide, Så det vart och gå till Åh där det tog lite mer än 20min för och få beställa dricka. Så dåligt.
Så det vart buss hem till morsan och sova, vaknade på natten av att jag låg på golvet för luft madrassen hade all luft åkt ur :( . Så jag och adde låg på samma madrass som förmodligen var 70cm bred bara. vaknade yterligare en gång att min arm hade somna och det gick verkligen inte och röra den så adde drog ut armen åt mig.


Helgens skämt = Linda hade lite slampiga kläder på sig enligt hon själv, så jag sa Har du arbetes kläderna på dig. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela