Livet på helgen

Sara Andersson 1989

Engelska, Flamingo, Rättviksmarknad, ÅH,

Publicerad 2010-10-05 19:12:30 i Allmänt

Denna helg var fartfylld. Fullt upp hela helgen.  Otroligt kul med underbara vänner.

Fredagen
Vart det tänkt att se john lindberg osv, så vi förfestade hemma, Jag, Andreas, Max, Maria och Daniel.
Sedan ner på stan och där var det otroligt lång kö, Vi ställde oss och stod och vänta ett bra tag, sedan fråga jag vakten om det var fullt där inne på S2. då sa han att de släppte in 8stycken till och sedan vart den en ut en in. Så då var det ingen idé och stå kvar där.
Vi drog oss till engelska och tog oss några öl, sedan till pizzerian och käka. Sedan kom deras skjuts så de åkte hem.
Jag och Andreas gick in på flamingo och dansa loss och träffa massvis med folk vi känner :) .

Lördags morgonen började med och åka till rättviks marknad, vilket vart 16par nya strumpor för mig.
Och vi åkte simulator, jag Maria, Tanja, Andreas. Eller ja rättare sakt de vart jag, Maria och Andreas som åkte. Tanja fick panik och fastnade sedan i dörren som fälldes ner :P  Hahah.  Otroligt kul och åka, flög runt som en vannte. Efter Rättviks marknad vart det hem  hämta kläder och sticka hem till Maria & Daniel i falun och förfesta för att sedan gå ut på  ÅH.  Huvud axlar knä och tå  knä och tå.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sara

Saras Blogg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela